Meble biurowe

Zarówno młody przedsiębiorca, jak i starszy doświadczeniem właściciel firmy, co kilka lat stają przed ogromnym dylematem. Nie ma rozwiązania. Cała sprawa przypomina zaciśnięty węzeł gordyjski. Wbrew pozorom nawet bizneswoman nie jest w stanie wykorzystać swojego dobrego smaku w tym zakresie. Co sprawia nam najwięcej trudności w wyposażeniu przedsiębiorstwa? Meble biurowe powinny przede wszystkim być praktyczne. Oczywiście warto zwrócić uwagę, czy kolana naszych podwładnych zmieszczą się pod biurkiem. W tym celu najlepiej jest postawić na mechanicznie regulowane meble. Zapewnimy tym samym optymalne warunki pracy dla podwładnych.

Nowoczesne fotele

Podobnie rzecz ma się z siedziskami. Może zamiast nudnych drewnianych krzeseł rodem z siódmej klasy postawimy na nowoczesne obrotowe fotele? Dzięki temu pracownicy po ośmiu godzinach nadal będą zdolni do uśmiechu. Poza tym w ten sposób zaoszczędzimy na płacach chorobowych, które musielibyśmy wypłacać cierpiącym – z winy twardych siedzisk! – reumatykom. Plastikowe lub kauczukowe kółka obracanych foteli uratują biurowe wykładziny przed dziurami. Mimo to bezwzględnie nie kładźmy zwykłego linoleum ani płytek ceramicznych! Lepiej zastąpić je podłożem antypoślizgowym. Kobiety często zakładają szpilki do pracy, by ich strój postrzegano jako elegancki. Wybierzmy więc coś, co będzie trudne do zniszczenia.

Solidne wykonanie

Meble do biura muszą także być solidnie wykonane. Oczywiście nie zachęcam do zakupu dębowych blatów – zwykła „szkolna” sklejka w zupełności wystarczy – postawmy jednak na wytrzymałość materiałów. Czy za dwa miesiące chcielibyśmy zapaść się we własnym fotelu? Po oparciu się o biurko patrzeć z przerażeniem, gdy łamie się, zapadając z całą stertą najważniejszych faktur? Postawmy więc na takie meble biurowe, które będą pochodzić od wiarygodnych producentów.

Budowanie marki

Oprócz tego ogromną rolę odgrywa nowoczesność. Od lat podążanie za duchem czasu określa stopień zamożności, dlatego wyposażenie biura będzie świadczyć o zamożności całej firmy. Ponadto podniesiemy w ten sposób morale podwładnych. „Skoro szefostwo stać na tak designerskie meble biurowe, z pewnością dobrze się im powodzi” – powiedzą. I z podniesioną głową spotkają się z przedstawicielami konkurencyjnej branży. Dodatkowo meble do biura mogą zostać ozdobione logo naszej spółki. Zwykłe naklejki, nadruki czy też droższe, rzeźbione emblematy staną się naszą przewagą. Ludzie dumni z tego, czym się zajmują, dużo opowiadają o swojej pracy. Dlaczego więc nie uwypuklić roli firmy? Pracownicy poczują się dumni ze swojego stanowiska, a potencjalni inwestorzy…

Podsumowanie

Wyobraźmy sobie, że ktoś zupełnie nieznający naszej branży przechodzi biurowym korytarzem. Z zewsząd otaczają go rozpromienione twarze księgowych, dookoła porozwieszano symbole przedsiębiorstwa, wnętrza urządzono w prostym, lecz eleganckim stylu… Gwarantuję, że taka reklama firmy okaże się skuteczniejsza niż nawet najbardziej wiarygodne poręczenia.

Poza tym, gdyby meble do biura nie odgrywały istotnej roli w prowadzeniu interesów, ten tekst by nie powstał. Prawda brzmi że wszyscy – nawet najbardziej zatwardziali kontrahenci – jesteśmy ludźmi. A więc artystami. Oczywiście różnimy się poczuciem estetyki. Jeden pan wybiera krawat w grochy, drugi w paski, trzeci stawia na prostotę. Wśród pań równą popularnością cieszą się szpilki, koturny, słupki. A jednak wszystkie te akcesoria łączy jedno: świadczą o elegancji. Podobnie ma się sprawa z wyposażeniem biurowym. Choć każdemu z nas podoba się co innego, powinniśmy zadbać o to, by dobrze świadczyło o naszym przedsiębiorstwie.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *